Πειθαρχούν οι Έλληνες; Πόσα μηνύματα έλαβε το 13033 σε τρεις μέρες

Από την Δευτέρα ο τρόπος για να βγαίνουμε από το σπίτι (εκτός της δουλειάς) είναι να φέρουμε μαζί μας το Έντυπο Τύπου 2, κάποια υπεύθυνη δήλωση με τα απαραίτητα στοιχεία ή να στέλνουμε μήνυμα στο 13033 πληκτρολογώντας τον αριθμό 1-6 ονοματεπώνυμο και διεύθυνση. Ο αριθμός των πολιτών που επιλέγουν την αποστολή μηνύματος SMS στο 13033 είναι όπως δείχνουν τα στοιχεία μεγάλος, καθώς μέσα σε τρεις ημέρες στάλθηκαν πάνω από 4,4 εκατομμύρια μηνύματα.

Συγκεκριμένα και σύμφωνα με τα τελευταία διαθέσιμα στοιχεία:

* Κατά το πρώτο 24ωρο λειτουργίας της (από τις 6 το πρωί της 23ης Μαρτίου ως τις 6 το πρωί της 24ης Μαρτίου) η υπηρεσία του 13033 διεκπεραίωσε 1,3 εκατ. έγκυρα μηνύματα SMS, τα οποία αντιστοιχούν στο 65% των συνολικών μηνυμάτων που έλαβε.

* Στο δεύτερο 24ωρο, από τις 6 το πρωί της 24ης Μαρτίου ως τις 6 το πρωί της 25ης Μαρτίου, το 13033 διεκπεραίωσε 1,8 εκατ. έγκυρα μηνύματα, τα οποία αντιστοιχούν στο 81% των συνολικών μηνυμάτων που έλαβε η υπηρεσία. Σε σχέση με το πρώτο 24ωρο παρουσιάστηκε αύξηση στον αριθμό των έγκυρων μηνυμάτων κατά 38,5%.

* Στο τρίτο 24ωρο, από τις 6 το πρωί της 25ης Μαρτίου ως τις 6 το πρωί της 26ης Μαρτίου, το 13033 διεκπεραίωσε 1,3 εκατ. έγκυρα μηνύματα, που αντιστοιχούν στο 85% των συνολικών μηνυμάτων που έλαβε η υπηρεσία.

H καθημερινή αύξηση στο ποσοστό των έγκυρων μηνυμάτων δείχνουν πως οι πολίτες εξοικειώνονται όλο και περισσότερο με την υπηρεσία, ενώ να υπενθυμίσουμε ότι η αποστολή SMS στο 13033 δεν έχει χρέωση.

Στο μεταξύ, το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης ενημερώνει ότι κατά τις τελευταίες εβδομάδες και σε σύγκριση με τις αρχές Μαρτίου, καταγράφεται αύξηση στην κίνηση δεδομένων -κυρίως στα σταθερά δίκτυα-, η οποία διαμορφώνεται στο 50%, ως αποτέλεσμα της επικοινωνίας των πολιτών, η οποία πραγματοποιείται σχεδόν αποκλειστικά μέσω των τηλεπικοινωνιακών δικτύων.

Η επιπλέον κίνηση έχει διεκπεραιωθεί με επάρκεια από τα σχετικά δίκτυα τηλεπικοινωνιών που δραστηριοποιούνται στη χώρα μας. Σε ανακοίνωση του υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης υπογραμμίζεται ότι οι τηλεπικοινωνιακοί πόροι δεν είναι απεριόριστοι και πως οι αντίστοιχες υποδομές έχουν συγκεκριμένες χωρητικότητες και δυνατότητες αναβαθμίσεων.

Η υπεύθυνη χρήση των τηλεπικοινωνιακών υποδομών είναι βασική παράμετρος κατά τις παρούσες συνθήκες και οι αναλυτικές πληροφορίες που περιλαμβάνονται στις οδηγίες που εξέδωσε το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις 16 Μαρτίου 2019, είναι σημαντικό να τηρούνται ώστε να διασφαλίζεται η αδιάλειπτη παροχή των υπηρεσιών.

Δημοσιεύθηκε από: freshmag

karolkarolkarol

Πρόσφατα Άρθρα

Ο Μιχάλης Λυχούνας αφηγείται στην Καθημερινή για τη ζωή μετά την τεράστια περιπέτεια του με το COVID-19 στο νοσοκομείο Καβάλας

Ο Μιχάλης Λυχούνας αφηγείται στην Καθημερινή για τη ζωή μετά την τεράστια περιπέτεια του με το COVID-19 στο νοσοκομείο Καβάλας

Ο γνωστός αρχαιολόγος μίλησε σήμερα στην Καθημερινή για την περιπέτειά του με τον κορονοϊό και όσα λέει είναι συνταρακτικά. Ας...

Πολύ κοντά Παναθηναϊκός και Δήμος Αθηναίων για το νέο γήπεδο (φωτογραφίες)

Πολύ κοντά Παναθηναϊκός και Δήμος Αθηναίων για το νέο γήπεδο (φωτογραφίες)

Ακόμη ένα βήμα για την υλοποίηση της Διπλής Ανάπλασης έγινε την Πέμπτη! Μετά από συνεχόμενες συζητήσεις, η ΠΑΕ Παναθηναϊκός και ο Δήμος Αθηναίων είναι...